Godmorgon !

I dag blev det ställa klockan som gällde , jag är så sjukt morgon trött och tänkte att jag skulle upp och duscha i lugn och ro , dricka kaffe osv. Men min lilla skrutt skulle ju följa med upp såklart, han ville inte sova vidare :)
Så efter att jag duschat och fixat så skulle jag sminka mig och det vart ett jävla liv för att Theo skulle ju också minsam sminka sig, så han fick några sträck i ansiktet och en rosa näsa :) En katt ser han ut som!
Jättestolt gick han iväg och lekte och jag fick sminka vidare i lugn och ro ;) !
Theobus ska vara med sin moster i dag medans jag åker iväg lite snabbt och fixar det sista med lägenheten , hämtar nycklarna och så. Ska även passa på att träffa Ella, blir en snabblunch på station medan vi väntar på bussen ut till mitt nya hem och sen följer hon med mig till lägenheten :) ska försöka hinna damsuga av och torka i dag också , när jag ändå är där så slipper jag göra det på fredag.
Rätt rolig resa, åker här ifrån 10.00 och är framme 13.56 Wiho :) Men så är det när man väljer att bo på landet !
Nej nu ska jag borsta tänderna och fixa det sista, pussa massa på prins sen måste jag börja röra mig mot bussen.
Pussochkram
Knäpper lite bilder på lägenheten och slänger in ikväll :)!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback